/تق
(در باز میشه.)
-سلام خسته نباشید...
- تو پاکت دفتر بین الملل چی گذاشتی؟
- ها؟
- چی فرستادی براشون؟
- نامه اسپانسری دکتر حناچی
- رو پاکت چی نوشتی؟
- گیرنده دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه. داخلش نامه شهردار!!!
- دکتر مسعودی با دکتر حناچی هماهنگه خودش. دیگه چیزی نفرست.
چتونه؟ چرا وقتی مسئولیتی میسپرید به کسی اون آدم رو فراموش میکنید و نمیبینید؟
تو اگه بلدی اسپانسر بگیری دردت چیه منو میذاری به عالم و آدم رو بندازم؟؟؟؟؟
مسعودی ظالمه.... ظالم با نمره 5 از 10 (فعلا)
ابوالهول ور آر یو...ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68