آدمیت

خرید بک لینک
به قول فرزاد فرزین من حالم بده با من بده اخه زمونه....

ساعت 8.30 صبح بود که هم کلاسی و هم اتاقی سابقم، دوستم، سارا، پیام داد حالش بده. حال روحیش. مدیرش رو دوست داره یا بهتره بگم داشته. تابستون در حد فک میکنم 2 ماه رابطه شون قوی میشه و یهو بعد از دوماه آقا بی هیچ دلیلی همه چیز رابطه رو کم میکنه. طبیعتا سارا اول متوجه قضیه نمیشه و بهونه میتراشه که حتما آقا سرش شلوغه، کار داره، درگیر خانوادهشه و هزاااااار دلیل دیگه. کم کم وارد فاز تحلیل میشه و مشورت و دقیق شدن در رفتار مستر و صحبت کردنش با من به شکل جدی تر در این خصوص شروع میشه.

در کشمکش با خودش و قلبش و منطقش و همه جاش بوده که بهش میگم بره و جدی باهاش صحبت کنه و دلیل رفتارهای بی مورد یهوییش رو جویا شه. این کاررو میکنه و متوجه میشه دور خورده و اقا شدیدا بی مسئولیت تشریف داره. دو هفته بعد طی فوتبال حبابی شکش به یقین تبدیل میشه و میفهمه مدیرش با یکی دیگه از خانمای محترم شرکت مرتبطه.

سارای قصه مااااا دو هفته درگیری ذهنی و روحی شدیدی پیدا میکنه و بالاخره قضیه رو تا حدودی میپذیره و رها میکنه. اما کماکان دوست داشته تحفه رو. مستر تحفه هم کم کم میفهمه چه گوهر نابی رو از دست داده و رفتار هایی از خود بروز میده که به هر جنبنده ای میرسونه « میخوامت ». واللا

تا اینکه به طرز شدیدی سارا رو تحقیر میکنه. نه جلوی انظار عمومی اما در خلوت شخصیتش رو خرد میکنه. که به نظر من فقط از کسی که شخصیتش کامل نشده، به بلوغ نرسیده و نمیدونه چه رفتاری در شان جایگاه خودش و طرف مقابلش هست برمیاد.

نتیجتا سارای نازنین ما بسیار سرخورده میشه و به دنبال ترک کاریه که محیط و ماهیتش رو دوست داره.

من آدم مودی ای به حساب میام. اما تمام تلاشم رو برای مودب و منطقی بودن میکنم. اگر مودی بودن با غرور کاذب و اعتماد به نفس بیش از حد و عدم بلوغ و تجربه کافی قاطی بشه ملغمه ای درست میشه که اطرافیانش رو تا سر حد انزجار و نفرت، عاجز و خسته میکنه.

کاش بشه صبور باشیم و جایگاهمون رو در خطر نبینیم. کاش بشه غرورمون رو در جای درستش به کار ببریم. کاش بشه مودی بودنمون رو کنترل کنیم و خودمون رو بذاریم جای مخاطبمون و سعی کنیم درکش کنیم.

کاش بشه تو این نابسامانی اقتصادی و سیاسی و روحی و جهانی، دنیای کوچیک و محدود به روابطمون رو زیباتر کنیم. بعضیا تنها گناهشون اینه که دوسمون دارن یا ساده تر از اون ما رو «آدم» میبینن. بی رحم نباشیم.

اگه فرزاد فرزین میگه حالش بده باهاش بده اخه زمونه، شما گوش نده. زمونه با همه بد تا میکنه. منم که باید سبز باشم.

قول بعدی من صبوری رو تمرین کردن و درک بیشتر و بهتر هر آنکسی هست که مخاطبمه یا مخاطبشم.

ابوالهول ور آر یو...

ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 17:59

صفحه بندی