پری تیلز رو تخته میکنم

خرید بک لینک

چرا بعضیا کاری میکنن ادم از هر چیزی و هر کاری بیزار شه.

چرا من انقد ضعیفم که تصمیم میگیرم دیگه نیام و پست نذارم.

چرا من دیگه میخوام جایی برای تخلیه احساساتم و ثبت روزهام نداشته باشم.

کاش اینقر نازک نارنجی نبودم.

کاش چاخان کردن بلد بودم.

کاش انقد رک نبودم.

فعلا بروز نمیشود. تا پست بعدی.... اگر در کار بود....... روزی شاید.................

ابوالهول ور آر یو...

ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 0:00

صفحه بندی