تعریف ظلم چیه؟ مگه غیر اینه که وقتی کسی ازت برنجه تو ظلم کردی؟
ظالم بودن ساده س.
یه نگاه گاهی،
خبر نگرفتن گاهی،
تلاشی برای درک نسبی نداشتن گاهی،
بد قولی، قضاوت، یه لبخند کج گاهی،
امید دادن و رها کردن گاهی،
انتظار ایجاد کردن و فراموش کردن گاهی،
نیازی نیست چاقو برداریم همدیگه رو خط خطی کنیم.
کاش برای روابطمون اصول تعریف کنیم. کاش بفهمیم مسئولیم.
معلم سوم دبستانم یه بار گفت کتک بخورید یا زخمی بشید خوب میشه، حداقل دردش میره. زخمی که به دل همدیگه میندازید سالها بگذره دردش باقیه. ردش باقیه.
راست میگفت. نگاه هم کلاسی هامو خوب یادمه. نازک نارنجی یا هرچی. بفهمیم آدما با هم متفاوتن. کمی ملایم تر باشیم.
تعمدا تحمل کنیم. تعمدا با حال بد گاهی مهربون باشیم. حداقل خیر نمیدیم شر ندیم.
ظالم بودن راحت تر ازین حرفاس...
ابوالهول ور آر یو...ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67