آقای مجیدی خوب دوستیه... خوب

خرید بک لینک
<strong>آقای</strong> <strong>مجیدی</strong> خوب <strong>دوستیه</strong>... خوب

وقتی با اون تفکر و ایزولیشن نسبت به خانمها نگران من میشه و حالمو صبح بعد از شبی که فهمیده بدم جویا میشه یعنی من هنوز خوشبختم...

نمیخوام به این فک کنم که برای پیگیری کارش دنبال بهونه واسه پیام دادن بوده.

خداوند همه ما رو چنین افراد دلپذیر و بی آزاری قرار بده و در زندگی ما تعداد این گلها رو روز به روز بیشتر کنه.

بلند بگو آمین عرش خدا بلرزه.....

ابوالهول ور آر یو...

ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 0:00

صفحه بندی