شده تا حالا انقدر داد بزنی که گلو درد به کنار، گردن درد بگیری؟
من الان از گردن درد حس میکنم اریون دارم.
اینکه ما یاد بگیریم جایی که باید حرص بخوریم و جایی که نباید صرفا بیننده و شنونده باشیم، مهارتیه که گویا من با وجود تلاش بسیار کماکان ازش محرومم.
اینکه انتظاراتم از افراد رو بیارم پایین و بیش از پیش مستقل و متفکر باشم چیزیه که هنوز در اون لنگ میزنم.
وقتی میبینم دارن اشتباه میکنن کمی سکوت کنم به شعورشون احترام بذارم و اجازه بدم خوش باشن هم مهارتیه که نمیتونم به دست بیارم.
حتما باید زرمو بزنم. میدونی؟
حتمممممممماااا باید بگم اقا منم هستم. من بلدم تو بلد نیستی. من میدونم تو نمیفهمی. همین که من میگمه تو که سوادشو نداری حرف نزن.
چمه؟
واقعا چرا نمیتونم زندگیمو بکنم.
کاش میشد با همه ادمها قطع ارتباط کرد. نه از کسی انتظار داشت و نه بابت ترس از رنجوندن کسی خود رو تو زحمت انداخت.
واللا.
درد همیشه همرامه. امشب گردنمه. دیروز قلبم بود. هفته پیش هم رودل کرده بودم. به هر حال اثرات قرنطینه س دیگه.
صبوری رو هجی باید کرد.
ابوالهول ور آر یو...ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71