اقا من باز اومدم.اصنم دلم خواست اومدم. ![]()
هر کدوم هم هرچی میخواید بگید.
عه تو که خدافظی کرده بودی.
چیشد پس؟
سست عنصر![]()
هر چی بگید هستم.
مهم نیست. ![]()
فعلا این کوفتی بهترین جا برای تخلیه و تمرین منه. ![]()
به هر کی پذیراست : سلاملیکم . احوالات شما؟![]()
ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70