ینی جواب تبریک سال نو هم بهم نمیدی؟؟
چرااااا
من خیلی بدم؟
تو خیلی بدی؟
نمیشه؟ نمیخوای؟ نمیتونی؟
چرا؟
اخه مگه میشه اصن؟
چرا نشه؟
نمیخوای؟ چی میخوای؟
اصن اینجایی؟ یا اونجایی؟
ابوالهول ور آر یو...ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54