اصلا فکر نمیکردم نفخ معده بتونه از علائم سرطان باشه. مریض که هیچی درحال مرگ هم بودید علائمتون رو تو گوگل سرچ نکنید. نمیدونستم نفخ میتونه بابت سرطان کبد و یرقان و جمع شدن آب در لگن و انسداد روده و وجود زخم یا تومور و خلاصه به زمین اومدن اسمون باشه. بابا طرف 4 تا دونه لوبیا خورده دیگه انقد بساط نداره که ![]()
ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83