کلاس زبان های خسته کننده اما مزید مزیت

خرید بک لینک
خواهرم نزدیک 10 سالگیه و نزدیک 2 ساله که کلاس زبان رو شروع کرده. وقتی میبینمش روزهای سخت مشق نوشتن و خوندن زبان و مشقات مشتقش به یادم میاد. هر لحظه منتظرم بگه دیگه نمیخواد زبان بخونه. مثل خود من که اون زمان ها تماما به خودم می گفتم دیگه بسه، دیگه نمی خوام. اما ادامه دادم و همه چیز از ترم دهم به بعد عااااااالی شد. دیگه زبان رو دوست داشتم و محبوب معلمای زبانم بودم و شدیدا اکتیو و مشتاق.

حالا من بیشتر از 7 ساله که کلاس زبان نمیرم و از مزایاش استفاده می کنم. کلاس زبان از اون درختایی بود که دیر به بار میشینن اما وقتی ثمر دادن با مراقبت های حداقلی تا زمانی که هستی بهت میوه میدن.

امیدوارم ماهک من کلاس زبانش رو ادامه بده و به همین نتیجه امروز من برسه. 30 ترم زبان خوندن کم نیست. اما ضروریه. برای شناور موندن تو دریای هرج و مرج زندگی امروز ایران حیاتیه.

امروز بعد از مدت ها که دوست داشتم بیشتر از تدریس و ترجمه های سطحی و جلو بردن کارم تو شرکت و روابط کاری از زبان استفاده کنم، همکارم بهم متنی داد تا ترجمه کنم و تو وب سایتش که سئوی خوبی هم داره قرار بده. ازین همکارای دلسوزِ مهربونِ آینده نگرِ فکورِ باهوش خدا نصیب همه کنه. بلند بگو آمین عرش خدا بلرزه...

اینم متن ترجمه شده پری سبز رنگ:

واقعیت تعمیم یافته چیست؟

اینم وب سایت :

http://www.eghtesadsara.ir

زبان بخونید. زبان خوبه.

قطعا موضوعات جالب برای بهبود و گسترش دانش زبان انگلیسی رو اینجا باهاتون شریک می شم.

ابوالهول ور آر یو...

ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 17:59

صفحه بندی