حالا من بیشتر از 7 ساله که کلاس زبان نمیرم و از مزایاش استفاده می کنم. کلاس زبان از اون درختایی بود که دیر به بار میشینن اما وقتی ثمر دادن با مراقبت های حداقلی تا زمانی که هستی بهت میوه میدن.
امیدوارم ماهک من کلاس زبانش رو ادامه بده و به همین نتیجه امروز من برسه. 30 ترم زبان خوندن کم نیست. اما ضروریه. برای شناور موندن تو دریای هرج و مرج زندگی امروز ایران حیاتیه.
امروز بعد از مدت ها که دوست داشتم بیشتر از تدریس و ترجمه های سطحی و جلو بردن کارم تو شرکت و روابط کاری از زبان استفاده کنم، همکارم بهم متنی داد تا ترجمه کنم و تو وب سایتش که سئوی خوبی هم داره قرار بده. ازین همکارای دلسوزِ مهربونِ آینده نگرِ فکورِ باهوش خدا نصیب همه کنه. بلند بگو آمین عرش خدا بلرزه...![]()
اینم متن ترجمه شده پری سبز رنگ:
اینم وب سایت :
زبان بخونید. زبان خوبه.![]()
قطعا موضوعات جالب برای بهبود و گسترش دانش زبان انگلیسی رو اینجا باهاتون شریک می شم. ![]()
ما را در سایت ابوالهول ور آر یو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67